حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف 2280 لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری مالخر و سارق

بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف 2280 لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری مالخر و سارقفرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: مأموران پلیس ۲ هزار و ۲۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان کشف کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان فردوس صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۲ هزار و ۲۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم محموله قاچاق از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری یک سارق و یک مالخر در «بیرجند»

سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

فولادی با بیان اینکه مأموران در ادامه عملیات با توجه به اعترافات سارق دستگیر شده یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.